הסטארט אפ Easy2Hike זכה במענק השקעה של מאה אלף דולר בתחרות של הפקולטה לניהול

באירוע הגמר של התחרות Coller $1,000,000 Startup Competition חמשת הצוותים שהגיעו לשלב הגמר הציגו את המיזמים שלהם בפני קהל מרותק

21 מאי 2017
הסטארט אפ Easy2Hike זכה במענק השקעה של מאה אלף דולר בתחרות Coller $1,000,000 Startup Competition של הפקולטה לניהול

הפקולטה לניהול ע"ש קולר השיקה השנה את The Coller $1,000,000 Startup Competition - תחרות המכוונת למיזמים וסטארט אפים בתחילת דרכם בהם לוקחים חלק יזמים, שהינם סטודנטים או בוגרים צעירים של הפקולטה לניהול ושל פקולטות אחרות באוניברסיטת תל אביב. התחרות פתוחה לכל תחומי הפעילות והמיזמים שלקחו חלק השנה עוסקים בתחומים מגוונים, ביניהם – משחקי מחשב, פתרונות מקוונים און ליין, בריאות, עיתונות, תחביבים, נופש ועוד.

לדברי פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול, "ערכי היזמות והחדשנות הם נדבך חשוב בלימודים ובעשייה הניהולית. תחרות קולר הינה חלק מעידוד החשיבה היזמית בקרב תלמידי הפקולטה לניהול ואונ' תל אביב ובאה במטרה לסייע ליזמים בראשית דרכם ולאפשר להם לשלב את הרוח היזמית עם הידע והכלים שרכשו במהלך לימודיהם."   

לדברי ד"ר איריס גינזבורג , מנהלת תכנית ה-MBA ביזמות וחדשנות בפקולטה, "שלבים ראשונים של מיזמים הם קריטיים להצלחה בהמשך ולכן התחרות שמה דגש על יזמים בשלב זה. ההשתתפות בתחרות מאפשרת להתנסות באתגרים של העולם עסקי ומאפשרת לחבר בין הלימודים לפרקטיקה, תוך מתן ליווי  וסיוע של מנטורים מהתחום האקדמי ומהתעשייה." 

שלב הגמר של תחרות קולר  לסטארט אפים זיכה את הסטארט אפ Easy2Hike - פלטפורמה להעשרת חווית טיולים בטבע, במענק השקעה כספי של מאה אלף דולר.
לשלב הגמר בתחרות הגיעו חמישה מיזמים מתוך למעלה משבעים שניגשו לתחרות. את אירוע הגמר כיבדו בנוכחותם פרופ' יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה, איש העסקים הבריטי ג'רמי קולר, שהיה הרוח החיה מאחורי ייזום התחרות ופרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול. ג'רמי קולר, שגם נמנה על חבר השופטים, ציין שהוא רואה חשיבות עליונה בקיומה של סביבה דינמית של יזמות וחדשנות, כנדבך נוסף למחקר ולהוראה, וכי המטרה היא לבסס את המובילות של הפקולטה לניהול בתחומים אלה בזירה האקדמית הבינלאומית.   

פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול, התייחס לתחרות, שהושקה השנה לראשונה, ואמר ש"המיזמים שהגיעו לשלב הגמר הוכיחו בשלות רעיונית ועסקית, על אף שהם בתחילת דרכם, מה שמצביע על שילוב העשייה היזמית עם הרקע האקדמי."

למיזם הזוכה ניתנת בחירה בין פרס כספי בסך של 5,000 דולר לבין מענק השקעה לפיתוח המיזם בהיקף של מאה אלף דולר באופן המשקף לחברה שווי התחלתי של מיליון דולר. הפרס והמענק ניתנים על ידי קרן קולר לפילנתרופיה. הסטארט אפ הזוכה Easy2Hike, השייך ליזמים ארז טלגם, בוגר תכנית ה-MBA בניהול טכנולוגיה, יזמות וחדשנות בפקולטה לניהול ושותפו אורי בר, מספק פלטפורמה ייחודית היוצרת סטנדרט חדש לטיולים רגליים ומשפרת את החוויה עבור המבקרים בפארקי טבע ברחבי העולם. במקביל למטיילים, גם מנהלי הפארק מקבלים כלים מתקדמים המאפשרים להם לייצר תובנות לגבי התנהגות המבקרים ובאמצעותן ליצור חוויה מותאמת אישית חדשה, לשפר את ניהול הפארק ולהגדיל את ההכנסות. היזמים בחרו במענק ההשקעה מבין שתי האפשרויות שהוצעו לזוכים בתחרות.

בנוסף, השתתפו בשלב הגמר המיזמים She'z - אפליקציה לייעוץ מקצועי לנשים המתבססת על כלכלה שיתופית, של היזמים קרן רביב, עדי בנגל דותן וניר ברנשטין. על יועציה נמנית העיתונאית ליהיא לפיד, שהגיעה לתמוך בחברי הצוות בגמר התחרות. Galivac – סטארט אפ העוסק בתחום המציאות הווירטואלית, המפתח מבחני מיון והשמה חדשניים ב-VR (מציאות מדומה) במטרה לאפשר לחברות לגייס עובדים איכותיים ומתאימים תוך חיסכון בזמן, כסף וכח אדם.  CASTOR - אפליקציה המאפשרת הדפסת תלת ממד 3D של מודלים ממשחקי מחשב ו-SkinCope   - פלטפורמת מעקב רפואי לרופאים, עבור חולים במחלות עור.

חבר השופטים בתחרות כלל, בנוסף לג'רמי קולר, את יזהר שי, שותף מנהל בקיינן פרטנרס, ינקי מרגלית, מייסד אלאדין ויו"ר פיקסטר מדיה, נגה קפ, מנטורית לסטארט אפים ומשקיעה, ד"ר איריס גינזבורג, מנהלת תכניות ה-MBA בחדשנות ויזמות בפקולטה לניהול ופרופ' דוד מנדלוביץ מהפקולטה להנדסה, שגם משמש כמנהל TAU Ventures. את האירוע הנחה פרופ' שון וויז מקנדה, שהוביל את צוותי התחרות.

לתמונות מהאירוע

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>