יעל ארד במפגש תכנית המנטורינג:"הדרך למדליה אולימפית בספורט זהה לדרך להצלחה בעסקים"

תכנית המנטורינג, בפקולטה לניהול ע"ש קולר, חגגה את סיום שנת הפעילות באירוע חגיגי בהשתתפות המנחים והמונחים של התכנית והמדליסטית האולימפית בג'ודו ואשת העסקים, יעל ארד. תכנית המנטורינג מחברת בין מנהלים ואנשי עסקים, בוגרי הפקולטה, ובין סטודנטים לתואר שני. המנטורים חולקים את הידע והניסיון הניהולי העשיר שלהם עם הסטודנטים במסגרת פגישות וליווי אישי.

11 יולי 2016

מימין אשת העסקים יעל ארד, רו"ח בני איל, שותף ומנכ"ל קבוצת ההשקעות אינפיניטי ודקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר, פרופ' משה צבירן

 

פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר, אמר בדברי הפתיחה שתכנית המנטורינג בפקולטה פועלת בהתאם לתכניות מסוג זה בבתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם. פרופ' צבירן ציין את הערכתו הרבה להשקעה של המנטורים, בוגרי הפקולטה, המעניקים מהידע הרב לדורות הבאים של המנהלים הצעירים ומסייעים להם בקבלת החלטות משמעותיות והתקדמות בקריירה.

 

בהרצאתה, שמה יעל ארד דגש משמעותי לדרך שצריך לעשות בדרך להצלחה ועל היכולת להכיל ולהתגבר על מכשולים וקשיים. לא משנה אם זה בדרך לפרס נובל, להצלחה של כישרון בתחום המוסיקה, להצלחת סטארט-אפ או בדרך למדליה אולימפית בספורט. ארד התייחסה לכך שלצד החלום הגדול צריך לסמן מטרות ריאליות, כדי לחוות הצלחות באופן הדרגתי ולהתגבר על המרחק מהחלום ועל הדרך הארוכה שיש לעשות כדי להגשימו. "אכזבה", אמרה ארד, "היא המנוף הכי גדול של ההצלחה הבאה. גם בספורט וגם בעסקים אסור 'לנוח על זרי דפנה' של ההצלחה אלא דווקא אחרי הצלחות גדולות, להמשיך ולעבוד קשה עבור מטרה נוספת."

 

באירוע השתתפו מנטורים, מנהלים בוגרי הפקולטה, ביניהם: רו"ח בני איל, שותף ומנכ"ל קבוצת ההשקעות אינפיניטי, רן זוסמן, דירקטור בתפן, אוהד צוקרמן, מייסד ומנכ"ל חברת הביו-דלק UniVerve, ילנה וילנצ'יק, מנכ"לית חברת היעוץ Effectiveness, יניב לובינסקי, סמנכ"ל הכספים בחברת הסייבר Kaymera.

 

לגליירת התמונות  של האירוע

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>