תכנית המנטורינג של ארגון הבוגרים - החיבור האולטימטיבי בין האקדמיה לתעשייה

תכנית המנטורינג של ארגון הבוגרים, המפגישה בין בוגרי הפקולטה, מנהלים בכירים עתירי ניסיון ובין סטודנטים ל-MBA, סיכמה שנת פעילות אינטנסיבית ומוצלחת

19 יוני 2017
תכנית המנטורינג של ארגון הבוגרים - החיבור האולטימטיבי בין האקדמיה לתעשייה

השבוע התקיים מפגש סיום תכנית המנטורינג של ארגון הבוגרים בפקולטה לניהול - תכנית המפגישה בין בוגרי הפקולטה, מנהלים בכירים עתירי ניסיון ובין סטודנטים ל-MBA ובוגרים צעירים. במסגרת התכנית מעניקים המנטורים לסטודנטים ליווי צמוד, תורמים מניסיונם וזוכים להעביר הלאה את הידע הרב שצברו במהלך הלימודים והקריירה, בעוד שהבוגרים הצעירים והסטודנטים זוכים להכוונה מקצועית ייחודית במגוון תחומים – היי-טק, יזמות, ייעוץ ארגוני, אסטרטגיה, כלכלה, פיתוח עסקי, שיווק, תעשייה ועוד.

דקאן הפקולטה, פרופ' משה צבירן, סיפר על השינויים והתמורות שעוברים על הפקולטה: שיפוץ הלובי, בניית בניין נוסף לפקולטה, תכניות הלימוד וחידושים בתחום המחקר שנערך בפקולטה. במפגש הציגו סימונה וולסקי, תלמידת MBA וג'וס נויהאוז, בוגר הפקולטה (חשבונאות ו-EMBA) את סיפור הדרך שלהם, החל מהפגישה הראשונה ביניהם עד לשנה אחרי, שבמהלכה קבלה סימונה כלים ותובנות שסייעו לה במישור האישי והמקצועי. בנוסף, הציגה עטרה בילר, מומחית למיתוג ואסטרטגיה, את הנושא: מיתוג חייב להיות דרמה שבו הסבירה איך כל מותג בעצם בנוי על סיפור ולא על מאפייניו הטכניים.

תכנית המנטורינג בפקולטה הפגישה, במרוצת השנים, מאות סטודנטים עם מנהלים בכירים במשק, שסייעו לעמיתיהם הצעירים באופן צמוד. מטבע הדברים, הקשר האישי שנוצר בין המשתתפים בפרויקט, מוביל לעתים גם למקומות מפתיעים. בשנה הקודמת סיפקה התכנית לשניים ממשתתפיה חוויה ייחודית שבסיומה החליטו לשתף פעולה במיזם חדשני בתחום הפיננסי. לכתבה המתארת את המעבר ממנטור לשותף.

 

תכנית המנטורינג של ארגון בוגרי הפקולטה לניהול תצא לדרך שוב עם תחילת שנת הלימודים הקרובה. לפרטים והגשת מועמדות לשמש כמנטור בתכנית: http://coller.tau.ac.il/alumni/mentoring-program

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>