סטודנטים ל-MBA בסיור לימודי בקמפוס גוגל ת"א

הסטודנטים ערכו את הסיור במסגרת קורס העוסק במודלים חדשניים לעיצוב אירגוני במאה ה-21, כך שיתאימו לאתגריה של סביבת הפעילות הדינמית והמורכבת של היום

14 אוגוסט 2017
סטודנטים ל-MBA בסיור לימודי בקמפוס גוגל ת"א

מה הקשר בין עיצוב סביבת עבודה לחדשנות ופריצת דרך?

לגוגל, שנחשבת למקום עבודה נחשק כמעט בכל העולם, יש דימוי צעיר וחדשני המטפח סביבת עבודה פחות שגרתית שתוכננה בצורה כזו התאפשר שיתוף מידע. החברה מעודדת שקיפות ומעוניינת בכך שהעובדים ישתפו אחד את השני ברעיונותיהם. סטודנטים בתכנית ה-MBA השתתפו בסיור לימודי בקמפוס גוגל תל אביב על מנת לבחון ולהבין את הקשר בין עיצוב מרחב וסביבת העבודה, תרבות אירגונית והשגת יעדים אירגוניים.

 

הביקור בגוגל נערך כמפגש מסכם של הקורס 'עיצוב ארגוני' עם פרופ' אורלי יחזקאל, סגנית דקאן הפקולטה וראש התמחות ה-MBA בניהול בינלאומי בפקולטה. הקורס עוסק במודלים חדשניים לעיצוב אירגוני במאה ה-21, כך שיתאימו לאתגריה של סביבת הפעילות הדינמית והמורכבת של היום. הסטודנטים בקורס לומדים, בין השאר, על הקשר בין סביבה לבין מבנים ותהליכים ארגוניים ומנתחים סיטואציות ניהוליות שונות המחייבות היערכות מבנית ותהליכים ניהוליים שונים, לעיתים שוברי פרדיגמות מקובלות. בכל אחד מהמפגשים בקורס משולבת, לצד תיאוריה אירגונית קלאסית וחדשנית, גם הרצאת אורח של מנהלים בכירים המציגים פתרונות ניהוליים, הלכה למעשה, לדילמות ניהוליות איתן נדרשים להתמודד.

במפגש האחרון של הקורס, התארחו הסטודנטים בקמפוס גוגל תל אביב, חלל מעורר השראה, שגם עזר להם בפתירת קייס שעסק בקשר בין עיצוב סביבת עבודה לבין השגת יעדים אירגוניים. הסטודנטים ערכו סיור בקומות המשרדים של Google ו-Waze ושמעו הרצאה מרתקת של עינת נמש, Industry Head; גוגל ישראל, על החברה ששמה לה למטרה לארגן את המידע בעולם ולהפוך אותו לנגיש ושימושי לכולם.

לצפייה בתמונות מהביקור

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>