ברכות למסיימי תכנית Executive MBA של רקנאטי

אירוע הענקת תואר מוסמך במנהל עסקים של הפקולטה לניהול ע"ש קולר לבוגרי מחזור ה-31 בתכנית Executive MBA של רקנאטי התקיים בערב מרגש במרכז עינב בתל אביב.

28 מרץ 2017
מימין: פרופ' משה צבירן, פרופ' קובי גלזר, ח"כ פרופ' מנואל טרכטנברג, ד"ר יובל קליש ואורית מנדלסון שהם

מימין: פרופ' משה צבירן, פרופ' קובי גלזר, ח"כ פרופ' מנואל טרכטנברג, ד"ר יובל קליש ואורית מנדלסון שהם

 

את דברי הפתיחה באירוע נשאו פרופ' יואב הניס, סגן נשיא למחקר ופיתוח באוניברסיטה, פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול והגב' אורית מנדלסון שוהם, מנכ"לית תכניות המנהלים בפקולטה לניהול. חבר הכנסת פרופ' מנואל טרכטנברג, הדובר המרכזי באירוע, הרצה בנושא  פרדוקס הכלכלה הישראלית - מאקרו מצוין, מיקרו נכשל. באירוע השתתפו, בין השאר, פרופ' אורלי יחזקאל, סגנית דקאן הפקולטה והמנהלים האקדמיים של התכנית, פרופ' קובי גלזר וד"ר יובל קליש.

 

חבר הכנסת פרופ' מנואל טרכטנברג  עמד על הפער המשמעותי בין כלכלת המקרו של המשק הישראלי, אשר לדבריו "כל מרכיביה מוערכים כטובים מאד עד מצוינים, בהשוואה בינלאומית. בכלל זה – שיעור הצמיחה, שיעור אבטלה נמוך במיוחד, גידול משמעותי בהשתתפות נשים בשוק העבודה וכן של מיעוטים, עליה מתמשכת ביציאה לעבודה של גברים חרדים. ובנוסף, רזרבות במטבע חוץ של בנק ישראל. אולם בהיבטי המיקרו כלכלה, התמונה שונה בצורה קוטבית, כאשר משפחה ישראלית טיפוסית, לא מסוגלת לסיים את החודש, זאת גם כאשר שני בני הזוג עובדים במשרה משמעותית, אי השוויון החברתי הוא גבוה וכן שיעור העוני, הבעיות בשוק הדיור, הגידול המתמשך בכלי רכב פרטיים וחוסר המענה המתאים בתחבורה הציבורית. כל אלה מחדדים את הפער בין הצלחת המשק במאקרו לבין הכישלון במיקרו".

 

פרופ' טרכטנברג סיכם את דבריו בעצה חשובה למוסמכים הטריים, ואמר "בעולם העסקים מודדים מהו הרווח הכי רצוי וראוי. חשוב לזכור שלצד ההצלחה המנהל הוא בן אנוש עם אחריות כלפי החברה שבה הוא חי, ולכן השאלה היא לא מהו המקסימום רווח אלא מקסימום אנושיות". 

לדברי אורית מנדלסון שהם, מנכ"לית תכניות המנהלים בפקולטה לניהול: "התמהיל המגוון של המנהלים הלומדים בתכנית הוא ערך מוסף ביצירת סביבה לימודית מאתגרת, המשלבת עולמות תוכן רחבים. זאת, יחד עם הידע והמומחיות של סגל המרצים בתכנית המובילה, מחברת בין מחקר ופרקטיקה מתקדמים לבין ידע וניסיון נצבר של למעלה מ-20 שנה. זו תכנית המוסמך למנהלים  הראשונה שהוקמה בישראל וכיום יש  לנו מעל 1,500 בוגרים".

 

במחזור ה-31 למדו יחד רופאים ובעלי דוקטורט במקצועות שונים, עורכי דין, מנהלי חברות, רואי חשבון ומנהלי כספים, מנהלי ויזמי הייטק, סמנכ"לי שיווק ופיתוח עסקי, מנהלי דיגיטל  ועוד, מהמגזר הפרטי והציבורי. בין 56 המנהלים, בוגרי המחזור המסיים, נמנים: ערן ויזל, סגן נשיא לכספים של חברת איירון סורס, אשר  במהלך לימודיו בתוכנית, רכשה איירון סורס ביולי 2015  את חברת  סופרסוניק בכ- 150 מיליון דולר, עסקה שזכתה לכותרת 'עסקת האינטרנט הגדולה בכל הזמנים' ושיקפה  לאיירון סורס שווי של 1.1 מיליארד דולר;  ד"ר ערן לינדר גנץ, דירקטור מנהל וסגן נשיא מו"פ בחברת אקטיב אימפלנטס, חברה שמפתחת שתלים אורתופדיים, שהודיעה ממש השבוע על השלמת סבב גיוס נוסף בהיקף של 40 מיליון דולר וכן מנהלים בחברות הייטק, אבי יצחקי, סגן נשיא מו"פ, קונטרופ טכנולוגיות מדויקות ; שי ואן קרפלד, מנהל קשרי לקוחות בספרטה מערכות; איתי בן ציון, מנהל עיצוב  VLSI  אינטל ; ירון וילן, מנכ"ל Upwind Group; מעיין גוטליב, מנהלת מוצר בכירה; עורך הדין מאור ברדיצ'בסקי, המתמחה בתיקי הצווארון הלבן ושוק ההון, לשעבר תובע בפרקליטות מיסוי וכלכלה ואחד התובעים בתיק של נוחי דנקנר; ד"ר חנוך גולדשמיט, סגן מנהל אגף המעבדות בבית החולים איכילוב; ד"ר דמיטרי גנדלר פישמן, חוקר בכיר בתעש מערכות; עו"ד לינור גולומב קרז'נר; עו"ד יובל גנות; שרון רוזנבלט, יועץ משפטי ומנהל אגף משפטי של חברת עמידר; יהונתן בקל, סמנכ"ל פיתוח עסקי סופקו אינטרנשיונל; עמית נועם, מנהל פיתוח עסקי בטבע, מנהלים מחברות: אפל, אמזון, דגניה מדיקל, דלויט דיגיטל, אורבוטק, בנק מזרחי טפחות, דנשר ועוד.

 

לתמונות ולכתבה בנושא

 

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>