הפקולטה לניהול - היחידה בישראל בדירוג הבינ"ל הגבוה ביותר של אדיוניברסל

הדירוג הבינ"ל של Eduniversal העניק לפקולטה לניהול ע"ש קולר "5 עלים של מצוינות", בדומה לדירוג של בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם - הרווארד, ייל ,MIT, קלוג ועוד.

20 נובמבר 2017
הפקולטה לניהול - היחידה בישראל  בדירוג הבינ"ל הגבוה ביותר של אדיוניברסל

 

הפקולטה לניהול ע"ש קולר - היחידה בישראל  בדירוג הבינ"ל הגבוה ביותר של eduniversal - לבתי הספר למנהל עסקים הטובים בעולם. הדירוג העניק לפקולטה לניהול " 5 עלים של מצוינות".

הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב ממשיכה לשמור על מעמדה המוביל, יחד עם בתי הספר למנהל עסקים הטובים בעולם ולקבל שוב את הדירוג הגבוה ביותר -  "חמישה עלים של מצוינות", בדירוג השנתי של eduniversal לשנת 2017, באזור אירו-אסיה. הדירוג הוכרז בטקס חגיגי שנערך בכנס בינלאומי של אדיוניברסל, בתחילת נובמבר 2017.  הפקולטה הינה היחידה בישראל הממשיכה לקבל את ההכרה הבינ"ל הגבוהה ביותר בדירוג, בדגש על איכות ההוראה והמחקר והיותה פקולטה אוניברסלית עם השפעה גלובלית חזקה. הדירוג ממצב את הפקולטה לניהול ע"ש קולר במקום מוביל באזור אירואסיה ובין 30 בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם, ובכללם, הרווארד, ייל, MIT, קלוג, לונדון ביזנס סקול, אינסיאד, קופנהגן ועוד.

 

לדברי פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה ע"ש קולר, "הדירוג הוא ביטוי נוסף להכרה במוניטין הבינ"ל, המציב את הפקולטה בשורה אחת עם צמרת בתי הספר לניהול בעולם. אנו שמים דגש על מצוינות אקדמית בתחומי המחקר וההוראה, בראייה גלובלית של העולם העסקי. זוהי התפיסה המובילה את הפקולטה והיא המפתח להצלחה בלימודים ובעשייה הניהולית. אנו מקנים לסטודנטים שלנו את מיטב התובנות וארגז הכלים הנדרשים לניהול בזירה הבינלאומית הדינמית".

 

לפקולטה לניהול ע"ש קולר יש שיתוף פעולה עם ביה"ס למנהל עסקים קלוג (Kellogg( באוניברסיטת נורת'ווסטרן, שזכה בדירוג של "חמישה עלים של מצוינות" בצפון אמריקה. שיתוף הפעולה הוא במסגרת תכנית קלוג–רקנאטי, שהיא תכנית ה-MBA הבינלאומי למנהלים, שציינה בימים אלה עשרים שנה להקמתה. כמו כן, הפקולטה מקיימת תכניות חילופי סטודנטים עם רבים מבתי הספר ברחבי העולם שזכו בדירוג גבוה.

 

דירוג אדיוניברסל מבוסס  על סקר שמקיף 1,000 בתי ספר למנהל עסקים ב-154 מדינות. הדירוג כולל שיפוט של ועדה אקדמית בינ"ל  וחוות הדעת של 1,000 הדיקאנים של בתי הספר למנהל עסקים.

 

לינק לדירוג באתר Eduniversal

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>