יו"ר ומנכ"ל קוקה-קולה העולמית מותאר קנט התארח בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת ת"א

המפגש נערך ע"י מכון הורביץ לניהול אסטרטגי ופורום החברות הרב לאומיות - גלובל אפ (Global-Up) בפקולטה לניהול

22 מרץ 2017
Muhtar Kent

יו"ר ומנכ"ל קוקה-קולה העולמית, מותאר קנט (Muhtar Kent ) התארח בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב.  במסגרת ביקורו הקצר בישראל (שאינו קשור בעניינים המסחריים-שיווקיים השוטפים),  הגיע קנט ביום רביעי בערב למפגש שנערך ע"י מכון הורביץ לניהול אסטרטגי ופורום החברות הרב לאומיות - גלובל אפ (Global-Up) בפקולטה, בהשתתפות סטודנטים ובוגרים. כיבדו בנוכחותם את האירוע, בכירים מהקהילה העסקית.

את המפגש פתחה פרופ' אורלי יחזקאל, סגנית דקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב והמנהלת האקדמית של פורום גלובל אפ ואמרה ש"עבורנו זהו כבוד רב לארח את יו"ר ומנכ"ל קוקה-קולה העולמית. כבית הספר המוביל למנהל עסקים בישראל, מטרתנו להפגיש את הסטודנטים עם המנהיגות העסקית המובילה בעולם. זוהי הזדמנות ללמוד מניסיונה העשיר של חברת קוקה-קולה ומניסיונו הרב של מר מותאר קנט, העומד בראשה של חברה הקיימת למעלה ממאה ושלושים שנה, ומתמודדת עם האתגרים של מציאות משתנה בעולם של אי וודאות, זאת תוך חדשנות מתמדת ואחריות חברתית".

מותאר קנט, יו"ר ומנכ"ל קוקה-קולה העולמית, אמר כי הוא אוהב להגיע לישראל וכי חשוב לו להשתתף במפגשים עם סטודנטים לניהול, אשר מבחינתו מהווים השראה. קנט , שהחל את דרכו בחברה לפני כשלושים שנה, התייחס לאתגרים הרבים בניהול חברה גלובלית, על החשיבות שביצירת דיאלוג בין הצרכן לחברה, וכן על היעדים ביישום מלא של מערכות דיגיטליות, ובעיקר חדשנות במוצרים ובכל תהליכי הייצור והשיווק.

בסיום הרצאתו של מותאר קנט, הכלכלן פרופ' ליאו ליידרמן, המלמד בתוכניות המנהלים של הפקולטה לניהול, ערך עמו ראיון והציג בפניו שאלות. בנוסף,  השיב קנט לשאלות מהסטודנטים והבוגרים.

קנט התייחס בדבריו לחשיבות הטכנולוגיות הישראליות ועל כך שקוקה-קולה מקדמת סטארט אפים ישראליים ואף מעניינת חברות גלובליות נוספות לקחת חלק במיזם זה, במטרה ליישם פתרונות חדשניים במספר רב של מדינות בעולם ובמגוון תחומי פעילות.

עוד התייחס קנט לכך שהוא רואה בהעצמת נשים נדבך חשוב בהעצמת הקהילה ותרומה משמעותית לחברות עסקיות, וכי זהו חלק מהתפיסה המעודדת ומכשירה נשים להשתלב בחברה. בהמשך לכך ציין כי חל גידול משמעותי במספר הנשים במועצת המנהלים של החברה העולמית וכן גידול של נשים במשרות הניהול הבכיר בחברה, המגיע כיום ל 37% והיעד הוא להגיע ל 50%.

לשאלתו של פרופ' ליידרמן – מהן העצות שהוא יכול לתת לסטודנטים לניהול בהתפתחות הקריירה המקצועית שלהם ? אמר קנט שכדאי לחפש רעיונות טובים גם מחוץ למעגלים הקרובים, ובעיקר לא לאבד את הממשק עם השטח. טיפים נוספים הם להמשיך לכבד כסף מזומן. עם כל הקדמה הטכנולוגית, הכסף המזומן הוא ביטוי מוחשי לניהול. קנט סיים בעצה פרקטית במיוחד – "אף פעם אל תאכלו לבד", אהבת הזולת ופיתוח מערכות יחסים עם אנשים בכלל ועובדים בפרט, חשובה להומניות שלכם כמנהלים".  

בין המשתתפים- רוני קוברובסקי, נשיא קוקה-קולה ישראל, מיכאל שטראוס, גדי לסין, סמי סגול, זהר זיסאפל, אוהד פינקלשטיין, אמנון דיק, דן זיסקינד, וממכון הורביץ לניהול אסטרטגי: יו"ר המכון יאיר סרוסי, חיים הורביץ, מנהלי המכון אודי אהרוני וד"ר רוית כהן מיתר

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>