צוות המרכז לניהול קריירה מסביר על חשיבות הנוכחות שלנו בלינקדאין

סטודנטים ובוגרי הפקולטה לניהול למדו להכיר את חוקי המשחק ברשת הלינקדאין בסדנה ייחודית של המרכז לניהול קריירה

04 דצמבר 2017
צוות המרכז לניהול קריירה מסביר על חשיבות הנוכחות שלנו בלינקדאין

ניתן לומר שלינקדאין, רשת חברתית מקוונת שנועדה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים שמונה יותר מ-500 מליון חברים, היא אחד הדברים המרתקים ביותר שקרו לשוק ההשמה העולמי והישראלי. המעסיקים, היום, נמצאים בעיקר בלינקדאין כשלחברות הגדולות יש אנשי מקצוע ייעודיים שתפקידם לדוג את המועמדים המתאימים דרך הלינקדאין בלבד.

קורות חיים אינם מספקים עוד

המטרה היום היא בניית All Star Profile בלינקדאין – פרופיל כזה שמספק את הערך המוסף שלכם ויגרום למעסיק פוטנציאלי להתעכב בעמוד הפרופיל שיצרתם. מומלץ, למשל, לשתול מילות מפתח רלוונטיות במקומות ייעודיים בפרופיל האישי - כאלו שיעזרו למגייסים למצוא ולאתר אתכם. חשוב להתעמק ביצירת הכותרת (Headline) בפרופיל האישי וליצור כזו שתתאר את התפקיד הנוכחי, תפקידים קודמים וכישורים (רלוונטיים הנותנים ערך מוסף). הפרופיל האישי בלינקדאין מאפשר גם לספר ולתאר את הרקע שלכם ומסר אישי, מעבר לקו"ח היבשים. ניתן גם להוסיף תמונות הקשורות לעולם התוכן המקצועי שלכם (ידוע שתמונות משאירות רושם רב, המתווסף לטקסט הכתוב). חשוב מאוד לציין השכלה – המקום בו למדתם מעיד עליכם המון ונתונים מראים שאלו שמציינים פרטים לגבי ההשכלה שלהם זוכים ליותר צפיות בפרופיל שלהם מאשר אלו שהשמיטו את החלק הזה. ישנו אזור המיועד לפירוט היכולות (Skills) שלכם – שם כדאי לציין לפחות חמישה. חשוב לשים לב אילו כישורים מופיעים בראש הרשימה שלכם ולמקם בשלישייה הראשונה את היכולות/כישורים הרלוונטיים ביותר לתחום העיסוק שלכם.

 

קשרים ועוד קשרים
איך מגיעים לאנשי מפתח רלוונטיים עבורכם? לינקדאין זו דרך מצוינת לנהל את רשת הקשרים העסקית שלכם. כל שתגדילו את רשת הקשרים שלכם ברשת הלינקדאין כך יהיה לכם יותר קל לתרגם זאת לנטוורקינג עסקי ומקצועי בעולם האמיתי. לינקדאין מדרג את הקשרים שלכם לפי דרגות (חברים=1st   / חברים של חברים=  ( 2ndומאפשר שליחת הודעות וקבלת פרטי קשר של הקשרים שלכם מדרגה ראשונה. כך ניתן למנף את הקשר עם החברים מדרגה ראשונה לתקשורת דרך מיילים שמובילה, בד"כ, לפגישה אישית.

נטוורקינג זה שם המשחק

דרך הקשרים הרבים שנוצרים ברשת הלינקדאין ניתן להרחיב את מעגלי הנטוורקינג שלכם וזהו המקום לחיפוש אנשים איתם למדתם, עבדתם וכד'. חברים מספסל הלימודים, למשל, הם נכס מרכזי להרחבת רשת הקשרים שלכם - ניתן לאתר בקלות את בוגרי הפקולטה לניהול ע"י כניסה לעמ' הפקולטה לניהול ע"ש קולר ולחיצה על כפתור "See alumni" או הצטרפות לקבוצת הבוגרים הסגורה של הפקולטה לניהול בלינקדאין (במידה והנכם בוגרים). ניתן לבצע בלינקדאין מיפוי וחיתוך מאוד מתקדם, לפי שמות החברות בהן האנשים עובדים, לפי תפקידים, מיקום גיאוגרפי ועוד מילות מפתח נוספות.

 

חיפוש עבודה

בנוסף לבניית רשת הקשרים ובניית המותג המקצועי שלכם, רשת הלינקדאין מאפשרת לכם להיחשף למשרות בחברות המובילות בעולם ולהגיש מועמדות ישירות למעסיק.
בעמוד ה-Jobs תוכל לחפש משרות לפי מילות מפתח ולהגדיר "סוכן חכם" שישלח לכם את כל המשרות הרלוונטיות ישירות למייל הפרטי שלכם.

קבוצות מקצועיות

הלינקדאין מאפשר הצטרפות למגוון רחב ביותר של קבוצות מקצועיות מעולמות תוכן שונים ומגוונים. כך תוכלו להתחבר ולהצטרף לקהילות שונות מתחומי עניין מקצועיים הרלוונטיים לכם. בקבוצות ניתן להיחשף לקשרים חדשים, לתוכן שמפרסמים חברי הקבוצה, מפגשים וכנסים ייעודיים אותם מפרסמים בקבוצה וכד'.

בין אם אתם שואפים לבנות את המותג המקצועי שלכם ברשת או מחפשים אתגר מקצועי חדש, תדאגו לנוכחות שלכם בלינקדאין!

 

לפרטים על כל הסדנאות ושירותי המרכז לניהול קריירה בפקולטה לניהול

לקבוצת המרכז לניהול קריירה בפייסבוק (מיועדת לסטודנטים ובוגרי הפקולטה לניהול)

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>