יו"ר הבורסה התארח באירוע השקת מועדון שוק ההון בפקולטה לניהול

מועדון שוק ההון של הפקולטה לניהול ע"ש קולר הנו יוזמה של סטודנטים בפקולטה ומטרתו לייצר ממשק בין הלימודים באקדמיה לבין הפעילות העסקית הלכה למעשה.

06 אפריל 2017

השקת מועדון שוק ההון בפקולטה לניהול בהשתתפות אמנון נויבך, יו"ר הבורסה לני"ע ומר אבי קאופמן, מנכ"ל האקדמיה לפיננסים של BDO

מועדון שוק ההון של הפקולטה לניהול ע"ש קולר הנו יוזמה של סטודנטים בפקולטה ומטרתו לייצר ממשק בין הלימודים באקדמיה לבין הפעילות העסקית הלכה למעשה. את האירוע פתח פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה, שסקר את תכניות הלימודים והיוזמות החדשות של הפקולטה בתחום המימון ושוק ההון והעלה על נס את יוזמתם של שלושת תלמידי החוג לחשבונאות, עומר עשאהל , אמיר דוידוביץ, ונדב הויזנר, להקמת מועדון שוק ההון. "בחמישים שנותיה של הפקולטה לניהול היא הקימה דורות של בוגרים שנמצאים בעמדות מפתח בתחומי הפיננסים ובשאר ענפי המשק ואנו בטוחים שהסטודנטים שלנו כיום מייצגים את השדרה הניהולית העתידית של המשק הישראלי וישפיעו על עיצובו וחוסנו בשנים הבאות." אמנון נויבך, יו"ר הבורסה לני"ע, שיתף את הקהל באתגרים העומדים בפני הבורסה העוברת שינוי במבנה הבעלות, עפ"י חוק שאושר לאחרונה בכנסת ויאפשר לבורסה להפוך מאגודה שיתופית לחברה. בכך, יסייע לפעילותה של הבורסה בשוק תחרותי ובכלל זה ביצירת שיתופי פעולה עם בורסות אחרות בעולם. בתשובה לשאלה לגבי היתרון התחרותי של הבורסה, אמר נויבך כי "אנו תחרותיים בעיקר בהתייחס לכך שהבורסה מתאימה היום לחברות ישראליות בסדר גודל בינוני להנפיק בתל אביב. זאת לאור ההקלות הרגולטוריות המאפשרות לחברות מסוג זה לצמוח ולהיות חלק ממדדי הבורסה ולאחר מכן, אף להירשם ברישום כפול עם בורסות בחו"ל." אבי קאופמן, מנכ"ל האקדמיה לפיננסים של פירמת BDO , התייחס לחשיבות בהבנת ההשקעה בשוק ההון בישראל ובכלל זה בבורסה, בראייה לטווח ארוך המאפשרת להשקיע בתבונה בחברות המובילות במשק.

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>