לרגל פתיחת שנה"ל נערך האירוע המסורתי של הפקולטה בפתיחת יום המסחר בבורסה לניירות ערך

מתחדשים וחוגגים את תחילת שנת הלימודים בפקולטה בפתיחת יום המסחר בבורסה לניירות ערך

לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית, נערך הבוקר (30.10) האירוע המסורתי של הפקולטה לניהול ופתיחת יום המסחר בבורסה לניירות ערך. על הפעמון, המסמל את תחילת המסחר, לחצו יחד: פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול עם פרופ' אורלי יחזקאל, סגנית הדקאן, אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה, רובי גולדנברג, סמנכ"ל בכיר, מנהל מחלקת מסחר, נגזרים ומדדים בבורסה, בוגר ומרצה בפקולטה לניהול ורו"ח בני איל, שותף ומנכ"ל קבוצת אינפיניטי-אילים ובוגר החוג לחשבונאות בפקולטה.

 

לאחר פתיחת המסחר, התכנסו המשתתפים להרצאות על שוק ההון שניתנו על ידי: פרופ' דן וייס מהפקולטה, ראש מכון קסירר למחקר בחשבונאות וראש מרכז רעיה שטראוס לחקר עסקים משפחתיים, שהרצה בנושא  תגמול מנהלים, סיכונים וחברות משפחתיות; קובי אברמוב, מנהל יחידת המחקר במחלקה הכלכלית של הבורסה ובוגר הפקולטה, שהרצה על פעילות הבורסה לני"ע; בני איל, שסיפר למשתתפים על פעילות בית ההשקעות אינפיניטי ועל ההיבטים של ניהול משפחתי, מניסיונו האישי בהקשר לאינפיניטי ועל הניהול המשותף שלו יחד עם אחיו, אמיר איל, המכהן כיו"ר הקבוצה (גם הוא בוגר הפקולטה לניהול).

 

לדברי פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה, "אנו פותחים את השנה בתנופה ניכרת ובסימן התחדשות בפיתוח ובעשייה האקדמית בכל הרבדים. כך למשל, בתואר הראשון השקנו השנה התמחויות בלימודי התואר הראשון בחוג לניהול בתחומי ביג דאטה וכן ניהול פיננסי ושוק ההון. מהלך זה מצטרף להתמחויות החדשות שהושקו בשנה האחרונה בתואר השני במנהל עסקים - בביג דאטה, ניהול בינלאומי וניהול הנדל"ן, שנוספו למגוון הקיים. כך שכיום יש לנו עשר התמחויות בתחומי הליבה של לימודי ה-MBA וגם תכנית הדוקטורט שלנו עוברת בימים אלה תהליך מקיף של ריענון ועדכון".  פרופ' צבירן הוסיף ואמר  כי "חידושים אלה הם בהתאמה להתפתחויות ולמגמות בעולם הניהול ותואמים את מטרתנו להקנות לסטודנטים את הידע והכלים המתקדמים ביותר, אשר ישמשו אותם כמנהלים גם בראייה ארוכת-טווח. כמו כן הרחבנו את שירותי מרכז הקריירה, הרחבנו פעילותו של ארגון הבוגרים וכן נדבכים נוספים בעשייה הענפה שמקדמת אותנו במטרה להשתלב בצמרת בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם במחקר, בהוראה ובהישגי הסטודנטים והבוגרים בתחומי הניהול, היזמות והחדשנות. אנו גאים בהישג של הפקולטה בדירוג הבינלאומי של PitchBook , שהתפרסם בחודש ספטמבר האחרון ודירג את תכניות ה-MBA  שלנו  במקום ה 12 מבין תכניות ה-MBA המובילות בעולם בהצמחת יזמים שגייסו הון מקרנות הון סיכון והתכנית היחידה מישראל בקטגוריה זו". 

 

פרופ' אורלי יחזקאל, סגנית הדקאן ומנהלת ההתמחות בניהול בינ"ל, התייחסה לחידושים נוספים בשנת הלימודים הקרובה, ואמרה ש "במקביל לפתיחת ההתמחויות כחלק מהתאמת הפקולטה לאתגרי הניהול החדשים, אנו פועלים להעשרת עולם התוכן הניהולי. השנה הורחבה לראשונה האפשרות  לשילוב לימודי סמסטר בחו"ל גם לסטודנטים לתואר ראשון, בנוסף לסטודנטים לתואר שני. הבחירה היא  באחת ממאה אוניברסיטאות מובילות בעולם, עמן יש לפקולטה שיתוף פעולה. זו חוויה לימודית בעלת ערך מוסף ייחודי, התורמת להעשרה  והיכרות מעמיקה עם תרבות ניהולית אחרת".   

 

רובי גולדנברג, סמנכ"ל בכיר ומנהל מחלקת מסחר, נגזרים ומדדים אמר כי: "מדובר באירוע מיוחד עבורי. סיימתי את לימודי התואר ראשון והשני בפקולטה לניהול ובשנים האחרונות אני מרצה באוניברסיטה בקורס על הבורסה ושוק ההון . זוהי סגירת מעגל עבורי ואני מקווה לראות את הסטודנטים המתחילים את שנת הלימודים הבוקר, משתלבים בעבודה הן בשוק ההון ואולי אף בבורסה בתל אביב".

 

עוד השתתפו באירוע מנהלים ואורחי הבורסה לנ"יע, חברי סגל הפקולטה לניהול, בוגרים  וסטודנטים, ביניהם סטודנטים מחו"ל הלומדים בתכניות ה-MBA הבינ"ל ;סטודנטים מתכניתSofaer  לחדשנות ויזמות; מנהלים הלומדים בתוכנית קלוג-רקנאטי וכן סטודנטים מבתי ספר למנהל עסקים מובילים בעולם שהגיעו ללימודי סמסטר בפקולטה לניהול, במסגרת התכנית לחילופי סטודנטים הענפה, הכוללת שיתוף פעולה של הפקולטה עם כמאה בתי ספר מובילים למנהל עסקים בכל העולם. 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>