האירוע השנתי של תכנית ה-Executive MBA אירח את אבי חסון

אבי חסון, לשעבר המדען הראשי ויו"ר הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית ובוגר הפקולטה, במפגש "על חדשנות ופרשת דרכים" עם קהילת בוגרי תכנית ה-Executive MBA של הפקולטה לניהול

05 יוני 2017
האירוע השנתי של תכנית ה-Executive MBA אירח את אבי חסון

האירוע השנתי של בוגרי תכנית ה-Executive MBA, ה-MBA למנהלים ב בפקולטה לניהול ע"ש קולר, נערך במלון דן בתל אביב.
בפתיחת המפגש נשאו דברים פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול, אורית מנדלסון שהם, מנהלת תכניות ה-MBA למנהלים וד"ר יובל קליש, המנהל האקדמי של התוכנית.

 

אורית מנדלסון שהם, מנהלת תכניות ה-MBA למנהלים, אמרה "הצלחנו ליצור קהילה רחבה כך שבנוסף למפגשים נוצרה רשת קשרים חברתית ועסקית, הכוללת שיתופי פעולה ויוזמות משותפות. תמונת רשת הקשרים של בוגרי התכנית הוצגה באירוע לראשונה ומצביעה הן על ריבוי הקשרים בין המנהלים לאורך השנים והן על מגוון הסקטורים של המנהלים, בוגרי התוכנית. אנו נמשיך לתמוך ולעודד זאת כערך מוסף ייחודי עבור המנהלים הלומדים בתוכנית."   

 

האורח המרכזי של הערב, אבי חסון, לשעבר המדען הראשי ויו"ר הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית, ובוגר תכנית ה-Executive MBA, שיתף את קהל המנהלים בוגרי התכנית בכך שהוא סיים את תפקידו לאחרונה ועומד לצאת לחופשה באוסטרליה, אך נענה להזמנה להשתתף באירוע זה בשל היותו בוגר תכנית המנהלים ויש לו פינה חמה בלב לאוניברסיטת ת"א. עם סיום  כהונה של כשש שנים בתפקיד המדען הראשי ולפני החלטתו על הצעד הבא, שוחח חסון עם בוגרי תכנית המנהלים על פרשת הדרכים של ההייטק הישראלי והערכות לאתגרים של 25 השנים הבאות.

לדברי חסון "בעולם של חדשנות רק בשביל להישאר בפסגה צריך לרוץ מהר וכדי להתקדם צריך לרוץ מהר כפליים, כי העולם תחרותי ביותר. לכן, לצד ההצלחה של ההייטק הישראלי  והניסיון הנצבר הן אצל יזמים והן אצל משקיעים, חובה להיערך לאתגרים שעלולים להשפיע על האטה בצמיחת ההייטק, ובכלל זה בעיית ההון האנושי. יש צורך בכוח אדם מקצועי יותר מהקיים, ולכן צריך להרחיב את הכניסה לתחום לקהלים חדשים. בנוסף, צריך להתמודד עם  התחרות הגוברת ממדינות רבות, המעוניינות להפוך לכלכלות ידע, בעיקר באמצעות חיזוק שיתופי פעולה בינלאומיים ועם חברות רב לאומיות."  לדבריו, "חייבים להישאר על פסגת החדשנות ובמקביל להוביל את הכלכלה על ידי חדשנות. הטכנולוגיה היא הרבה מעבר להייטק, היא נכנסת לכל תחום בחיים. יש חשיבות להטמעת חדשנות בענפים וסקטורים מהתעשייה המסורתית, בשירותים ובמגזר הציבורי – חינוך, תחבורה, בריאות ועוד. בהקשר זה, ישנה גם  חשיבות רבה לקשר עמוק של תעשיית ההייטק והאקדמיה והם הופכים להיות מפתח להצלחה בעולם החדש. לישראל יש את המוניטין, הידע והיכולת לעשות זאת ולבצע את קפיצת המדרגה הבאה."

 

עם המנהלים, בוגרי תכנית ה-Executive MBA מכל המחזורים, שהשתתפו באירוע  - אבישי לוי, מנכ"ל אוויס, עומר קריגר ,מנכ"ל סטרטסיס באסיה פסיפיק ויפן, לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי  בפרטנר, אלישע הוסמן ,מנהל מחוז מרכז והשרון בקופח מאוחדת, רומינה מאיר, מנכ"לית אנליט, בר איתן, מנכ"לית אגודת ניצן ת"א, פרופ' גבי סרוסי, לשעבר סמנכ"ל באלביט, דוברת אולפינר, שותפה מנהלת בגרינברג אולפינר, ערן ויזל, סגן נשיא לכספים של חברת איירון סורס, ד"ר רז דקל, מנהל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ומנהל האגף לבריאות העובד במשרד הבריאות ועוד.

לתמונות מהאירוע

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>