התמחות בניהול והתנהגות ארגונית - מנהל עסקים MBA

המידע מעודכן לשנת תשע"ז

  • אודות התכנית
  • מנהיגות ופיתוח ארגוני
  • ניהול המשאב האנושי
  • ניהול צוותים למצוינות
  • מסלול ניהול כללי
מרכז ההתמחות
פרופ' דני הלר

ההתמחות בניהול והתנהגות ארגונית היא מסלול לימודים שמעניק ידע חשוב לכל מנהל עתידי ובעיקר למי ששואף להשתלב בעתיד בתפקידים שדורשים ידע ספציפי בניהול כוח אדם, הדרכה ופיתוח ארגוני.

 

במסגרת המסלול לומדים הסטודנטים להבין לעומק את מורכבות המערכות הארגוניות ורוכשים כלים שמסייעים למנהלים למקסם את האפקטיביות של העובדים בהן. בקורסים השונים רוכשים הסטודנטים כלים שמסייעים לנהל עובדים ביעילות ולייצר סביבת עבודה חיובית המשפרת את ביצועי החברה.
 

הסטודנטים נפגשים בקורסים עם סוגיות מרתקות, הנוגעות לפסיכולוגיה האנושית, כגון הנעת עובדים להשגת יעדים ארגוניים, תהליכי קבלת החלטות, ניהול משא ומתן, דינמיקה של עבודת צוות, תהליכי כוח והשפעה בארגונים ועוד. קורסים נוספים עוסקים בתחומים חשובים כגון ניהול מערכות ארגוניות גדולות, חלוקת משאבים בארגון, פיתוח מערכי הדרכה ולמידה והסתגלות למציאות הרב-תרבותית בחברות גלובליות.

 

 

מסלולי ידע בהתמחות

תכנית ההתמחות בהתנהגות ארגונית מאפשרת לתלמידיה לפתח את יכולותיהם באופן ממוקד באחד משלושה נושאים המגדירים את התחום. כל נושא מאורגן כמסלול למידה המאפשר ללומדים לגבש תובנות מעמיקות ומקיפות באותו נושא:

  1. ​מנהיגות ופיתוח ארגוני
  2. ניהול המשאב האנושי
  3. ניהול צוותים למצוינות
  4. מסלול ניהול כללי

 

 

פרויקט מסכם

תלמידים שהתקבלו ל-MBA החל משנת הלימודים תשע"ה ואילך מחוייבים להגיש פרויקט מסכם החל מהשנה השנייה ללימודיהם. על התלמיד להגיש את הפרויקט המסכם בהיקף 2 י"ס במסגרת קורס בחירה יעודי. 

בתשע"ז מוצע קורס ייעודי: "ניהול משאבי אנוש ויחסי עבודה" - בסמסטר א'.

 

 

תנאי קבלה להתמחות

עמידה בדרישות הקורס "התנהגות ארגונית למנע"ס" בציון של 78 לפחות.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>