טכנולוגיה וחדשנות לטובת קהילות חכמות

הקאתון "קהילות חכמות" (Smart Communities), פרי שיתוף פעולה בין מכון ראוּת לבין תכניות ה-MBA בטכנולוגיה,חדשנות ויזמות בפקולטה לניהול, הפגיש בין מוסדות קהילתיים ליזמים חברתיים וטכנולוגיים, ליצירת פתרונות חכמים לאתגרים קהילתיים.

06 מרץ 2016
טכנולוגיה וחדשנות לטובת קהילות חכמות

באירוע הסיום של הקאתון קהילות חכמות Smart Communities Hackathon, פרי שיתוף פעולה בין קבוצת ראוּת לבין תכניות ה-MBA בטכנולוגיה,חדשנות ויזמות בפקולטה, ספקו פתרונות יצירתיים למפגש בין טכנולוגיה וחדשנות לבין צרכיהם של קהילות שונות.

 

ההאקתון הפגיש סטודנטים, יזמים חברתיים ואנשי טכנולוגיה יחד עם נציגי מוסדות קהילתיים דוגמת חברת המתנס"ים, משרד הרווחה, עיריית תל אביב, המשטרה, מרכזים קהילתיים לקשישים ועוד. במסגרת ההקאתון עבדו צוותים על פיתוח מוצר לשלב של אב טיפוס. בין המיזמים שהוצגו באירוע וזכו במקומות הראשונים, מיזם 'ניסיון +'. זהו מיזם המעודד פעילות של פנסיונרים בקהילה ומטרתו שימוש בהון חברתי לא מנוצל, קיימות חברתית וחיבור בין דורי, המאפשר לפנסיונרים לתרום לקהילה ומחזק תחושת השייכות והמשמעות בעשייה למען הקהילה. זאת באמצעות פיתוח אפליקציה המפגישה בין פנסיונרים לבין חברי הקהילה על בסיס מומחיות מקצועית. 

 

לדברי ד”ר איריס גינזבורג, ראש תכניות ה-MBA בחדשנות ויזמות בפקולטה, "ההתמודדות עם האתגרים של יצירת קהילות חכמות מאפשרת לסטודנטים שלנו לעסוק בנושאים עכשוויים, בעלי ערך לחברה ולקהילה ורלבנטיות לא רק לישראל, אלא גם בהיבט בינ"ל. באמצעות ההאקתון ופעילויות דומות אנחנו מחברים את הטכנולוגיה לעולם החברתי והמטרה שלנו היא להחזיר את הקהילות לחיים שלנו ולשפר את איכות החיים של כולנו".

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>