קפה@רקנאטי עם בוגרת הפקולטה רחל (רוחה) לוין, מנכ"לית קבוצת גזית גלוב

05 באפריל 2016, 17:15 
אולם ליאון, בניין רקנאטי 
רחל לוין, מנכ"לית קבוצת גזית גלוב עם פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול

רחל לוין מנכ"לית קבוצת גזית גלוב התארחה במפגש קפה@רקנאטי

ארגון בוגרי הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל-אביב אירח, ביום שלישי אחה"צ (5.4.16) את רחל (רוחה) לוין, מנכ"לית קבוצת גזית גלוב ובוגרת הפקולטה לניהול באונ' ת"א, במסגרת סדרת מפגשי קפה @ רקנאטי.

בדברי הפתיחה ציין פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א את הקשר החם שהפקולטה שומרת עם בוגריה באמצעות ארגון בוגרי הפקולטה. הוא התייחס לכך שרבים מבוגריה הגיעו לעמדות ניהול בכירות במגוון תחומים, במגזר העסקי והציבורי בארץ, כמו גם בחברות גלובליות, והודה לרחל לוין על השתתפותה בפורום זה.

לוין היא בוגרת הפקולטה לניהול  באונ' ת"א בתוכנית קלוג רקנאטי -  תוכנית ה  MBA הבינ"ל למנהלים, של הפקולטה לניהול בשיתוף ביה"ס המוביל למנהל עסקים Kellogg  באונ' נורת'ווסטרן, בארה"ב.

רוחה לוין, מנכ"לית קבוצת גזית גלוב אמרה "לכבוד גדול לי להרצות בפקולטה שממנה צמחתי. אני רואה בכך שסיימתי את תוכנית קלוג רקנאטי, את אחת הסיבות שהגעתי לתפקיד ניהול של חברה גלובלית". 

לוין שיתפה את קהל בוגרי הפקולטה בתובנות של ניהול בחברה גלובלית ובינהן בכך שלצד העניין המקצועי והניהולי הרב, צריך לקחת בחשבון שמדובר בתפקיד תובעני. למעשה יש מחיר לקריירה בינ"ל, הכוללת נסיעות רבות לחו"ל בענייני עבודה וכנסים מקצועיים, המחייבים היעדרויות ממושכות. צריך להשקיע רבות בקשר עם העובדים והמנהלים בכל העולם, ליצור נטוורקינג ולהבין היטב את הבדלי התרבות והתפיסה העסקית.

לוין התייחסה לתהליך שגורם לחברה ישראלית להצליח בעולם, וסיפרה על הדרכים בהן פועלת גזית גלוב, כחברת נדל"ן גלובלית, הנמצאת ב 22 מדינות ונסחרת בשלוש בורסות – בישראל, ארה"ב וקנדה ומנהלת נכסים בשווי של 80 מיליארד שקל. האסטרטגיה העסקית של הקבוצה היא להשקיע  במרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקטים, מאחר שהם נכסים חסינים יותר למיתון.

לוין סיפרה על הפעילות הענפה לזיהוי המגמות המרכזיות בזירה הבינ"ל לצד מיפוי הצרכים במקומות בהם הקבוצה רוכשת את המרכזים המסחריים. לצד מגמות של גידול צפוי באוכלוסיית העולם ומגמות של אורבניזציה, הגידול המתמשך במעבר למרכזי הערים הגדולות, הרי שבכל מדינה יש להתמודד עם הבדלי תרבות ושפה, משטרי מס שונים ואתגרים עסקיים ייחודיים.  בכלל זה בחינה מעמיקה של מיקום המרכז המסחרי לצד ניתוח דמוגרפי כולל ראייה  עתידית של האוכלוסייה באזור, נגישות תחבורתית ותחרות. זאת מאחר שנדל"ן מניב הוא בסופו של דבר, עסק מאד מקומי.   

 

צלם – ישראל הדרי 

צור קשר תואר ראשון
 

יצירת קשר

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
Developed by
UI/UX Basch_Interactive