זרקורי תכנית ה- MBA בניהול טכנולוגיה, יזמות וחדשנות

תכניות מיוחדות

סטודיו ליזמים

תכנית העשרה, בשיטת הנחיה מיוחדת ואישית.  התכנית מכוונת למי שרוצים לפתח מיזם עצמאי, רוצים להאיץ שינוי אישי, או "סתם" רוצים להבין את עצמם טוב יותר.  מדובר בסדרה של פגישות, מגוון דיונים, וקידום פרויקטים אישיים, במטרה לתת מענה לשאלות כגון "למה זה עוד לא קרה". התוצאה לא תמיד צפויה מראש.

 

 

מפגשי נטוורקינג

פגישות אישיות עם ידידי התכנית הבאים ממגזרי התעשייה והאקדמיה. במהלך מפגשי הנטוורקינג כל אחד מהסטודנטים פוגש לפחות שלושה ידידים לשיחה אישית הנוגעת בשאלות ובדילמות עמן הוא  מתמודד. בנוסף, מתקיימים מפגשים דומים עם סטודנטים מחו"ל ויזמים פלסטיניים.

 

 

יעוץ פרטני

יעוץ פרטני בתחום ניהול קריירה בזירה הבינלאומית והמקומית, ובתחומי קליטה (והישרדות) בארגונים גדולים, וזאת בתחומים משתנים ומתפתחים.

 

 

תכנית חילופי סטודנטים

התכנית מאפשרת ללמוד במחיצת סטודנטים מבתי ספר למנהל עסקים מהטובים בעולם. אנו מאפשרים לסטודנטים המעוניינים בכך לבחון תכניות בדגשים שונים, לפרקי זמן של שבוע ועד סמסטר שלם. התהליך מותאם לצרכים ותחומי העניין הספציפיים של כל סטודנט, כפוף לאישור הפקולטה. ​

 

 

קורסים המשלבים ידע תיאורטי עם פרויקטים ישומיים

 דלתא סטארט אפ סטודיו – קורס אקדמי משלב ( 2 י"ס)  – (סילבוס)

  • דלתא - הינה פרה-אקסלרטור, ראשון מסוגו בארץ, המאפשר לתלמידי התכנית להפנים כלי יזמות באמצעות סקירת הכלים הרלוונטיים, כולל ביזנס מודל קנווס, חשיבה עיצובית, התנהגות צרכנים ובניית מוקאפים.
  • בסדנא, אשר נמשכת על פני כחודשיים קלנדריים (כולל חופשת פסח), אנו מכוונים את המשתתפים בה לקדם  מיזמים "מבושלים חלקית" במטרה להציג אותם לאקסלרטורים  משקיעים ושותפים פוטנציאליים.
  • בתום חודשיים של מפגשים שבועיים בני 6 שעות כל אחד, האקתון של 36 שעות רצופות ודמו-דיי בסופם, יוכלו התלמידים ליישם תיאוריות ותובנות שנרכשו במהלך התואר, על מנת לקדם מיזמים משלהם.
  • עבודת הצוות דורשת מהמשתתפים מחויבות רצינית ורציפה.
  • דלתא הינו קורס מעשי ואינטגרטיבי.

 

Kodak Projects - קודאק פרויקטים - (2 י"ס)  – (סילבוס)

  • הקורס הוא קורס איטנגרטיבי הנעשה בשת"פ פעולה עם חברת קודאק.
  • הקורס משלב נושאי אסטרטגיה, שיווק, טכנולוגיה וחדשנות.
  • יחד עם קודאק הוגדרו לארבע קבוצות נושאים במסגרת אסטרטגית החדשנות שלה.
  • המטרה העיקרית של הקורס היא לאפשר לסטודנטים להתמודד עם בעיות של "חברות אמיתיות" תוך יצירת ערך מוסף לחברות ולסטודנטים. 
  • הקורס פונה לתלמידים המעוניינים להגיע לשטח ולהוציא לפועל מודלים אסטרטגיים וכלים מקצועיים עבור חברה עסקית. 
  • הקורס יכלול מרכיבים של איסוף מידע (משני וראשוני), ניתוח וקבלת החלטות. התפוקה של צוות הסטודנטים היא מצגת לארגון הלקוח ודו"ח מפורט ומנומק הכולל המלצות.

קודאק מפתחת! ענקית הדפוס הדיגיטלי Kodak משלבת את הסטודנטים של הפקולטה לניהול בפיתוח העסקי של החברה הבינלאומית

 

 

 פרויקט - התמודדות עם אתגרים אסטרטגיים ושיווקיים בעולם האמיתי (2 י"ס) –  (סילבוס

  • המטרה העיקרית של הקורס  היא לאפשר לסטודנטים להתמודד עם בעיות של "חברות אמיתיות" תוך יצירת ערך מוסף לחברות ולסטודנטים בנושאי אסטרטגיה ושיווק.
  • הקורס פונה לסטודנטים הנמצאים לקראת סיום התואר, המעוניינים להגיע לשטח ולהוציא לפועל מודלים אסטרטגיים וכלי שיווק מקצועיים offline ו – online עבור חברה עסקית.
  • חברות ישראליות מאופיינות לרוב בטכנולוגיה ובמוצר טוב ובחולשה באסטרטגיה, מבנה וטקטיקה שיווקית.
  • החברות העסקיות שתשתתפנה בקורס מצפות מצוותי הסטודנטים להעצים את יכולותיהן בגזרה זו.
  • הקורס יכלול מרכיבים של איסוף מידע (משני וראשוני), ניתוח וקבלת החלטות.

 

 

כיתות אמן

פורמט מיוחד שפתחנו על מנת לאפשר חשיפה עמוקה יותר לתכנים לא אקדמיים, אך רלוונטיים לתלמידי התכנית.

 

 

 סדנת פתיחה - היחיד, הקבוצה, הארגון היבטים תיאורתיים ואתגרי היישום (1 י"ס)

  • קורס יחודי שמטרתו להגביר את המוכנות ואת המסוגלות של משתתפי התכנית לקראת ה"מסע" הצפוי להם במהלך השנתיים האינטנסיביות של התכנית.
  • הקורס מתבצע במתודולוגיה של "למידה התנסותית אינטנסיבית" (סדנא) ומשולבים בה מצגות תיאורטיות קצרות, שאלונים אישיים, סימולציות, תרגילי מודעות, הרצאות אורח ודיונים בקבוצות עבודה או במליאה.
  • הקורס מועבר במתכונת מיוחדת של יומיים וחצי לפני תחילת שנת הלימודים.

 


סוגיות מבניות בכלכלת ישראל – הגורמים הגלויים והסמויים (1 י"ס) - (סילבוס)

  • מייסד ומקים עיתון "דה מרקר" גיא רולניק מוביל קורס שמנתח ארועים מכוננים בכלכלת ישראל.
  • ארועים אלו הינם אקטואליים וידועים לכל אך טומנים בחובם פרטים רבים אשר מרביתנו אינם מודעים אליהם. יתרה מזאת, במקרים רבים האמת הידועה לנו משרתת אג'נדה של בעלי אינטרס אשר אינה בהכרח עולה בקנה אחד עם המציאות.
  • על מנת להבין ארועים אלה לעומקם, ננתחם בעין בוחנת וננסה לערער את התפישות הרווחות.
  • בחינת הארועים תיעשה תוך שילוב של הרצאות ודיונים פעילים, במהלכם נבחן מכלול היבטים כגון: מימון, מאקרו כלכלה, שיווק, אסטרטגיה, חברה, תקשורת וכו'.
  • בנוסף, על מנת להעשיר את הדיון, יופיעו בשיעורים מרצים אורחים הנחשבים למובילים בתחומם במשק, אשר ייפרשו את משנתם ועמדתם בנושאים שיידונו.

 

 

 מיזם ביודיזיין (2 י''ס)

  • ​​​תכנית חדשה של אוניברסיטת תל אביב בשותפות עם בתי החולים המסונפים לאוניברסיטה.
  • המיזם נותן ביטוי לחזונה של האוניברסיטה לחיזוק מצוינות אקדמית, הרחבת הבינתחומיות והגדלת מספר המיזמים הטכנולוגיים פורצי הדרך שנובעים ממנה.
  • המיזם פועל באמצעות סטודנטים מצטיינים לתואר ראשון, מכלל הפקולטות באוניברסיטה.
  • במהלך התוכנית, התלמידים יחשפו לצורך הרפואי, ינתחו את הבעיה ויציעו פתרונות טכנולוגיים מבוססי מכשור רפואי (לא פרמקולוגי) לפתרונה.
  • עבודת התלמידים תעשה בחניכה על ידי סגל האוניברסיטה (רופאים וחוקרים כאחד) וגורמים מובילים מהתעשייה בעלי ניסיון במסחור טכנולוגיות רפואיות. 
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive